بوسه

 مردی به همسرش این گونه نوشت:

عزیزم این ماه حقوقم را نمی توانم برایت بفرستم به جایش 100بوسه برایت فرستادم.

عاشقتم امیدوارم حالت خوب باشه

همسرش بعد از چند روز اینجوری جواب داد :

عزیزم از اینکه 100 بوس برام فرستادی نهایت تشکر را می کنم . ریز هزینه ها :

1) با شیر فروش به 2 بوس به توافق رسیدیم.

2) معلم مدرسه بچه ها با 7 بوس به توافق رسیدیم !

3) صاحب خانه هر روز می اید و 2-3 بوس از من می گیرد .

5) با سوپر مارکتی فقط با بوس به توافق نرسیدیم بنابرین من آیتم های دیگری هم به او دادم.

5) سایر موارد 40 بوس .

نگران من نباش!! هنوز 35 بوس دیگر برایم باقی مانده که امیدوارم بتونم تا اخر این ماه با اون سر کنم .



نظرات شما عزیزان:

الناز
ساعت23:43---21 اسفند 1391
ریحانه جان عزیزم لطفا چشمات درویش کنپاسخ:نه بابا سرم عواسسسسسسسس خخخخخخخخخخ

ریحانه
ساعت15:10---21 اسفند 1391
سلام فدات شم مرسی که سر زدی
و اَ پیشنهادت ممنونم و باهات موافقم ولی شرمنده نمیشه به اندازه کافی دلم گرفته اس اگه قالبممُ مشکی کنم که دلم کلا واا نمیشه... و اینکه بی افم رنگ سفید دوس داره یه زمونی که آدرسمو میدم بش میخوام ازم راضی باشه اگه زیر عکس گوشه وبلاگم بخونی بیشتر میفهمی منو...
خوشحالم که باعث خوشحالیت شدم...
اگه خواستی به پروفیلمم یه سری بزن
به روح بابا هیچ کدوم از حرفام دورغ نیست
منتظرم بازم بیا


ریحانه
ساعت14:18---21 اسفند 1391
salam hani doste aziz... khobi?
eeeeyvallll kheyli jaleb bob
vebet kheyli gashangheeee
age un axe khodete khodetam khoshgeliii
be vebam biyay khoshhal misham age khsti bego belinkamet o to ham belink


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:, | 13:33 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی