پراید

 

پراید 70 میلیون تومنی

پسر خالم رفته خواستگاری شرایط دختره واسه ازدواج : …..پراید داشته باشه …تو افق ویلا داشته باشه…به موقع محو شه و سرِ وقت ظاهر شه …
گوشیش راحت از جیب در بیاد …
℗℗℗
ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻤﯿﻦ ﺭﻭﺯﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﯾﻪ ﭘﺮﺍﯾﺪ ﮔﺬﺭ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢﺣﺴﺮﺕ ﺑﺨﻮﺭﯾﻢ
درسته پراید کولرش خوب نیست ولی وُژدانن بخاریش خوب خنک می کنه !
℗℗℗
ﺩﻭﺗﺎ ﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭ ﻭﺍﺳﻢ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﺩﮐﺘﺮﺍ ﺩﺍﺭﻩ ﯾﮑﯿﺸﻮﻥ ﭘﺮﺍﯾﺪ!
ﺭﺍﻫﻨﻤﺎﯾﯿﻢ ﮐﻨﯿﺪ ﻟﻄﻔﺎ؛
ﺷﺮﺍﯾﻂ ﺳﺨﺘﯿﻪ!
℗℗℗
پسره میره خواستگاری میپرسن ماشینت چیه؟ میگه پراید
بعد گندش در میاد طرف پرادو داشته !
℗℗℗
نمیخوام ریا بشه؛اما من با پراید آموزش رانندگی دیدم!
℗℗℗
از وقتی پراید گرون شده رفیقم یجوری ژست میگیره پشت ماشینش میشینه انگار پشت Audi R8 نشسته دیگه ماهارو تحویل نمیگیره
اونایی که بالا تر از پراید داشتن که دیگه هیچی کلا ماهارو shift+delete کردن از تو مغزشون
℗ بقیه ی اس ام اس های خنده دار گرونی پراید در ادامه مطلب ℗
سلامتی اونایی که منو به خاطر خودم میخوان … نه واسه پرایدم …!
℗℗℗
پراید به عنوان گرانترین تابوت دنیا در گینس ثبت شد
℗℗℗
آقا میدونید چرا پراید گرون شده؟نمی دونید که
چون راحت میره تو پارکینگ راحتم از پارکینگ در میاد.
امکانات از این بیشتر میخواین.؟
℗℗℗
ما با بچه ها قرار گذاشته بودیم چهارشنبه سوری امسال پراید بابامو آتیش بزنیم از روش بپریم
اما الان که به اون موضوع فکر میکنم میبینم ماچقدر…..
℗℗℗
ایران در آینده نه چندان دور
اوه اوه بچه ها طرفو نگاه ، معلومه خیلی مایه داره ، ماشینش پرایده !
℗℗℗
نمیدونم چرا از روزی که قیمت پراید رفته بالا
خود به خود اینقد با مخاطب خاصم مهربون شدم….؟
شما میدونید؟؟؟؟
℗℗℗
این کلمه چنتا لایک داره؟؟؟
پراید:|
℗℗℗
یکی از فانتزیام اینه پشت پرایدم بنویسم عاقبت فرار از مدرسه بعد گازشو بگیرم تو افق محو شم
℗℗℗
امروز سر خیابون وایساده بودم منتظر تاکسی ، یهو یه پراید برام بوق زد !! گفت کجا میری ؟ گفتم هرجا تو بری ، فقط بذار سوار شم ، بلآخره یارو قانع شد
منم رفتم جلو نشستم و کلّی فخر فروختم به دیگران :دی
℗℗℗
فقط GLX نیس که راحت از جیب میاد بیرون!!! پراید هم راحت از خیابون میگذره!!! فک کنم این امکانات پیشرفتش قیمتشو بالا برده!!!
℗℗℗
خیلی جالبه از وقتی قیمت پراید رفته بالا فروش بنزین فوق سوپر هم زیاد شده!!!!!!!!
چه اعتماد به نفسی؟
℗℗℗
امروز با پرایدمووووووووووووووون از کنار هیوندای کوپه رد شدم،افراد درون هیوندای داشتن عین خر قبرس نگام میکردن.
ذوق مرگ شدم،اخه میدونید که اونا پرااااااااااااید ندارن مثل ماااااااااااااااااا
℗℗℗
تا روغن موتور کاسترول واسم نخری روشن نمیشم
دردسر جدید من و پرایدم
℗℗℗
پراید خوبم، انژکتورت را قربان، ای لاستیکت تو حلقم، ای فدای برجستگی صندوق عقب تو، ای دور رینگت بگردم، فکر می کردی یک زمان به مدد تلاش
شبانه روزی مسوولان ۱۸ میلیون تومان بشوی؟!
ماشالا چقدم نازی اصن تو گل پیازی
℗℗℗
یه نامزد هم نداریم باباش پراید داشته باشه بعد هی به ما بگه تو به خاطر پراید بابام با من موندی :|
℗℗℗
من پراید دارم اگه خواستین باهاش عکس بندازین یک شارژ ۵ تومنی همراه اول برام پیام میکنی خودم باهات تماس میگیرم
عکس ۲۵۰۰۰ تومان .. دست به فرمون بزنی ۳۰۰۰۰
به پیامهای بدون شارژ جواب نمیدم … …
℗℗℗
تو جلسه خواستگاری
مادر پسر: دیگه جونم براتون بگه آقا دوماد یه پراید هم ثبت نام کرده!



نظرات شما عزیزان:

شبح سیاه
ساعت16:31---23 فروردين 1392
لینکی

آنا
ساعت16:27---23 فروردين 1392
سلام لینکی عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 4 فروردين 1392برچسب:, | 16:59 | نویسنده : هانی |
  • قالب میهن بلاگ
  • سمفونی